? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

gafim chat

Stacy Pengganti Anita Sarawak?

Stacy Pengganti Anita Sarawak?

Dia antara penyanyi baru yang yakin dengan bakat yang ada padanya.Tanpa memerlukan wajah yang cantik atau penampilan 'menggoda'dia lincah mewarnai persada seni.

Walaupun Akedemi Fantasia (AF)musim keenam sudah hampir dua tahun melabuhkan tirainya,nama juaranya masih lagi segar bugar di dalam industri seni tempatan.Tidak seperti kebanyakan juara rancangan realiti nombor satu Malaysia ini,nama Stacy rancak dibualkan peminat.Tidak memerlukan kontroversi atau gosip murahan Stacy terus mara ke depan,malah langkahnya makin cergas.


EH!:Menonton muzik video Menggegar dunia,Stacy dan Adam seperti berlumba-lumba menunjukkan kehebatan masing-masing.Adakah anda berdua saling bersaing?
Stacy:Apa yang ditonjolkan di dalam muzik video itu bersesuaian dengan konsep dan jalan cerita lagu.Lagu itu juga adalah salah satu lagu untuk soundtrack filem My Spy,sesuailah jika ada adegan berlawan.Bagi saya tidak salah jika bersaing ,asalkan secara sihat.Pabila melihat orang buat lebih bagus,saya ingin cuba buat lebih baik.Saya percaya jika orang lain boleh buat,mengapa kita tak boleh.


sila dapatkan majalah untuk maklumat selanjutnya

0 ulasan: